Pokerkväll

Pokerbordet, ett glas vin och äppelpaj


Lilla Wille firade en månad igår

Igår var en hektisk dag på jobbet men till slut var den äntligen över. En ljusning på dagen var dock när min syster  hörde av sig strax innan jag slutade och bjöd över oss hem till dem för att fira att Wille fyllde en månad. Självklart var det bara en cover för att försöka vinna lite pengar vid pokerbordet, vilket de också gjorde tillslut. Jag underhöll Wille större delen av kvällen medan de andra spelade. All in all a good day!

Nu ska vi iväg för att fira svärmor som fyllde år i veckan, efter det blir det även ett besök till min mamma. Men nu måste jag springa iväg, sitter fortfarande i pyjamas och vi borde åka nu. Illa!

/ Weronika





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0